Ovim uslovima utvrđuje se postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija izdatih izvoda iz matičnih knjiga. Pružaoc usluga je Grad Zenica, a stranka je posjetitelj stranice www.zenica.ba koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je pružaocu usluga, te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica.
NARUČIVANJE
Stranka naručuje izvod ili izvode iz matičnih knjiga putem elektronskog obrasca narudžbe. Strankom se smatra svaka osoba koja završi proces registracije i elektronski naruči barem jedan izvod iz matične knjige, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV. Izvodi iz matičnih knjiga se naručuju elektronskim oblikom, odabirom vrste izvoda, te spremanjem u Korpu. Izvod iz matične knjige se smatra naručenim u trenutku kada stranka odabere te potvrdi način plaćanja i isporuke i kada Grad Zenica nakon izvršenog uvida odobri narudžbu.
PLAĆANJE
Naručeni izvodi iz matičnih knjiga plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard, Maestro ili Visa.
ISPORUKA
Naručeni izvodi iz matičnih knjiga pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati dostavljaču (zaposlenom kompanije koja vrši dostavu). Grad Zenica se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave. Ako stranka ne primi izvode iz matičnih knjiga u očekivanom vremenu, stranka ima pravo o tome obavijestiti Grad Zenica putem telefona ili e-maila kako bi se preduzele radnje pronalaska pošiljke.
Nakon što dostavljač (kompanija koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od Grada Zenica, Grad Zenica više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.
REKLAMACIJE
Grad Zenica se obavezuje isporučiti izvod iz matičnih knjiga koji je tehnički ispravan. U slučaju tehničke neispravnosti, stranka je dužna reklamirati izvod iz matične knjige u roku od 4 (četiri) radna dana. Nakon što reklamira tehničku neispravnost, stranka je dužna poštom uz dostavnicu, vratiti tehnički neispravan izvod iz matične knjige nakon čega će Grad Zenica u roku od 3 (tri) radna dana stranki poslati tehnički ispravan izvod iz matične knjige bez ikakve naknade. U slučaju gore navedenog, stranka nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo tehnički ispravan izvod iz matične knjige. Grad Zenica nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (preduzeće koja obavlja poslove dostave proizvoda).
IZJAVA O KONVERZIJI VALUTE
Sva plaćanja će se vršiti u KM valuti. Iznos koji će biti naplaćen sa računa vaše kreditne kartice dobija se konverzijom prema trenutnom kursu lokalne Centralne/Nacionalne banke. Prilikom terećenja vaše kreditne kartice, isti iznos se pretvara u vašu lokalnu valutu prema kursu asocijacije za kreditne kartice. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike u odnosu na originalnu cijenu koja je navedena na našoj web stranici.
All payments will be affected in BAM currency. The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion according to the current exchange rate of the local National bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our website.